Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Eπιμόρφωση - σενάρια

Διαβάζοντας το επιμορφωτικό υλικό των φιλολόγων, διαπιστώνω ότι υπάρχουν ενδεικτικά προτεινόμενα τρία σενάρια. Το πρώτο ακολουθεί τα στενά χρονικά όρια που επιβάλλει το αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά σχολιάζεται ως μια επιφανειακή και μάλλον συμπεριφοριστική απόπειρα ένταξης των ΤΠΕ.
Το δεύτερο προχωρά ένα βήμα πιο πέρα ως προς την αξιοποίηση της τεχνολογίας, αλλά ξεφεύγει από το χρόνο αρκετά, το τρίτο δεν ακολουθεί τόσο τη διδακτέα ύλη και τα περιθώρια του χρόνου, αλλά κρίνεται ως μία ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική πρόταση για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το ερώτημα που προκύπτει είναι εμείς ως σχεδιαστές σεναρίων ποιο πρότυπο καλούμαστε να ακολουθήσουμε; Αν πρόκειται να είναι το τρίτο, σε ποιες τάξεις θα εφαρμοστούν τα σενάρια, αν όχι του μακρινού μέλλοντος;

5 σχόλια:

  1. Και θες να σου απαντήσουμε εμείς;
    Στους επιμορφωτές θα πρέπει να απευθυνθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως σχεδιαστές σεναρίων θα πρέπει να κάνουμε ένα και από τα τρία. Αυτά μαθαίνουμε, αυτά θα εφαρμόσουμε. Οι επαναστατικές ιδέες και οι ρηξικέλευθες καινοτόμες απόψεις δεν είναι για τους εκπαιδευτικούς. Συνεπώς: Άστοχο το ερώτημα. Αυτοί που έφτιαξαν τα σενάρια "ξέρουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε σας κάνω σχόλιο, αφού δε μου κάνετε…
    http://www.krigas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω το τρίτο θα ταν το καλύτερο,αφού μάλλον μας ενδιαφέρει η ουσία.Εξάλλου,οι επιμορφώσεις δεν είναι λίγο στο χώρο του "θα κάνουμε" κι όχι τόσο στο χωρο του "γίνεται τώρα";Και σωστά,αφού οι ιδέες κι η τεχνολογία τρέχουν,αλλά όχι κι οι προϋπολογισμοί για την παιδεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απόψε αυτοσχεδιάζουμε και πάλι εμείς οι φιλόλογοι οι Άτλαντες της εκπαίδευσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή